mjölnargatan

idag har vi varit hos mormor, mycket trevligt! jag och mamma stod på höga stegar och plockade bär från träd, vi åt kvällsmat på solig altan och tittade på salem al fakir på kronprinsessans firande. jag gillar salem! robyn kommer till wow det tycker jag är skoj! just nu jobbar jag möööö! på torsdag blir min första sovmorgon sen i måndags, alltså förra måndagen. börjat 7 varje morgon. morgonstund har guld i... ..mun? nej det vete fåglarna. hujedamig. nu låter jag gnällig men det struntar jag i haha.
lägger up en liten bild med.. har ju ingen kamera för tillfället så blir en gammal en, men icke för det inaktuell -fortfarande världens bästa brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0